Monday, 3 February 2014


Υλικά: Σωληνάκι 15cm και μπρούτζινο συνδετικό

Parts: 15cm 8mm hose, connector

Αν ξεκινήσετε το καλό θα ήταν να αλλάξετε και άλλο ένα σωληνάκι το οποίο στέλνει τις αναθυμιάσεις στην εισαγωγή. Σε περίπτωση που αυτό τρυπήσει λίγο θα παρατηρήσετε λάδια στη μεταλλική βάση μπροστά από την εισαγωγή και κάτω από την εισαγωγή. Αν κοπεί τελείως θα έχετε αρρυθμίες στο ρελαντί και άλλα προβλήματα όπως υπερβολικό αέρα στους κυλίνδρους, αυξημένη θερμοκρασία στον καταλύτη κλπ. Προκειμένου να αφαιρέσετε τη μεταλλική βάση ακολουθήστε το

If you perform the DIY, you should also change the hose underneath the inlet manifold which ventilates the area above the oil filter. In case of a crack you will notice oil on the black metal plate in front of the inlet manifold and underneath it. If it is completely cut you will notice rev fluctuations, excessive inlet air  and excessive catalyst temps. 
In order to remove the metal plate, follow the instructions here

Αυτό είναι το σωληνάκι (No 10):

This is the hose (No 10):

No 1: 

Το δικό μου σωληνάκι είχε μια ρωγμή που φαίνεται στην εικόνα. Καθώς το ένα κομμάτι είναι λεπτότερο από το άλλο (6mm - 10 mm), κράτησα το ένα άκρο χαμηλά, έκοψα το σωληνάκι στη μέση και το ένωσα με ένα διάφανο σωληνάκι. 

My hose had a crack near the manifold. As the one end of the hose is thinner than the other (6mm - 10 mm).  I cut the hose in the middle and I connected a thinner hose.

No comments:

Post a Comment