Saturday, 19 April 2014


Αν ακούτε ένα κλακ από την ανάρτηση, πιθανόν να ευθύνεται το μπαράκι ζαμφόρ. Προκειμένου να σιγουρευτούμε, περνάμε το αμάξι πάνω από ένα σαμαράκι. Πρώτα τη μία ρόδα και μετά και τις 2. Αν ακούγεται μόνο στην πρώτη περίπτωση, τότε το κλακ οφείλεται στη λειτουργία της αντιστρεπτικής.

If you hear a clicking-clunking from the front of your suspension, a faulty sway bar link might be the cause. In order to diagnose I passed the car over a road bump. First the one wheel and then both wheels simultaneously. If you only hear the clunk at the first case, then the clunk is caused by the operation of the anti-roll bar (sway link). 

Για να σιγουρευτούμε, αφαιρούμε τον τροχό.
In order to fully diagnose, remove the wheel. 

Έπειτα ξεβιδώνουμε το πάνω μέρος της μπάρας.
Then unbolt the upper part of the link.

Θα χρειαστεί να κρατήσετε κόντρα τη βίδα. 
You will have to counterhold the bolt.

Τραβήξτε έξω την μπάρα. Αν δεν βγαίνει ανασηκώστε την ανάρτηση με τον γρύλλο.
Pull the link. If it is stuck you might have to use the jack to push the suspension upwards.

Τώρα τραβήξτε την μπάρα πάνω κάτω για να εντοπίσετε το κλακ. Αν ναι, το κάτω μέρος έχει ζημιά. Κάντε το ίδιο και στο πάνω μέρος: ξαναβιδώστε το πάνω μέρος και αφαιρέστε το κάτω.
Αν έχετε σηκώσει και τους 2 τροχούς, αν η μπάρα που κουνάτε είναι εντάξει και η απέναντι όχι, πιθανόν να ακούσετε το κλακ στην απέναντι μεριά.
Now move the link up and down and try to notice a clunk. If so, the lower part is faulty. Do the same for the upper part. Re-bolt the upper part and remove the lower one. 
By the way, if you have jacked up both wheels, if the other link bar is faulty and this one is not, you will possibly hear the clunk at the other side.

Για επιβεβαίωση  κάντε τον παρακάτω έλεγχο.
Just for confirmation do this check after you remove the link.

Η μακριά βίδα της μπάρας πηγαίνει επάνω.
The link has one long and one short bolt. The short goes down.

Επανατοποθετήστε και ελέγξτε το αμάξι.
Re-install and test the car.

No comments:

Post a Comment