Monday, 11 November 2013


Είναι συχνό φαινόμενο να φθείρονται και να τρυπάνε τα σωληνάκια αναθυμιάσεων λαδιού του μπλοκ του κινητήρα και του καπακιού με P/N 06A103221 και 06A103213:
The breather hose kit leak is a common leak in 1.8T engines. Their most common PN are 06A103221 και 06A103213.

Σε αυτή την περίπτωση ή τα καταργούμε και βάζουμε δοχείο αναθυμιάσεων (υπάρχουν σχετικά DIYστο internet)ή τα αντικαθιστούμε με καινούρια (κόστος  70€ περίπου και τα δύο). Εναλλακτικά μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε με αλφαδολάστιχα.
There are some DIY on the net to erase the hose kit. Otherwise we have to replace it for almost 70€. Alternatively they can be replaced by simple hoses.
Χρειαζόμαστε από 50 cmλάστιχο 16x20 και 19x23, μερικούς σφιγκτήρες και ένα σύνδεσμο τύπου Υ.
Συνολικό κόστος 6€!
We need 50cm of hoses 16x20 and 19x23, some jubilee hose clips and a Y connector.
Αρχικά αφαιρούμε τα παλιά κολάρα.Το ένα είναι το 13Α και το άλλο το 9 Α. Τα άκρα Α-Α, Β-Β και C-C συνδέονται με σφιγκτήρες. Προσοχή στον κυκλωμένο σφιγκτήρα γιατί η πρόσβαση είναι δύσκολη. Αν βάλετε πολύ πίεση θα σπάσει το κολάρο με τον ενδείκτη 2.
First remove the old hoses. The first is 13A and the second 9A. The ends A-A, B-B and C-C are connected with clips. The circled clip is really hard to reach and if you apply a lot of pressure you might break the hose number 2.
Ειδικότερα το άκρο Α ενώνεται με μια βαλβίδα πάνω στην εισαγωγή την οποία επίσης αφαίρεσα για λόγους ευκολίας:
The A end is connected to a valve on the intake which I removed to have better access.
Από το κολάρο 9Α αφαιρούμε από τα δύο άκρα τα δύο μεταλλικά δαχτυλίδια και τοποθετούμε το μακρύτερο δαχτυλίδι στο μικρότερης διαμέτρου λάστιχο:
The 9A hose has 2 metal rings inside which have to be removed.
Place the one of the rings inside the smaller one new hose.
Αυτό το άκρο με το δαχτυλίδι θα μπει χαμηλά στο κολάρο που έρχεται από το μπλοκ της μηχανής. Προσοχή γιατί η πρόσβαση είναι δύσκολη και ίσως χρειαστεί να αφαιρέσετε κάτι. Όταν το τοποθετείτε να κρατάτε κόντρα για να μη σπάσει και το κολάρο που έρχεται από το μπλοκ.
This end with the ring is going to be connected with the hose coming from the engine block.
Do not apply a lot of force in order not to break something. Access is quite difficult down there.
Πλέον το ένα λάστιχο θα βγαίνει ψηλά στο χώρο του κινητήρα. Προσοχή στη γωνία για να μην τσακίζει το λάστιχο.
Now the smaller new hose comes up above the engine.
Στη συνέχει ενώνουμε τη βαλβίδα που βρίσκεται στη εισαγωγή με το χοντρύτερο σωλήνα. Χρειάστηκε να στρίψω τη βαλβίδα για να βγαίνει το λάστιχο ψηλότερα.
Now connect the valve with the bigger hose. You might have to turn the valve some degrees.

Θα χρειαστούμε άλλο ένα μικρότερο κομμάτι του χοντρύτερου λάστιχου για την έξοδο του καπακιού. Τα τρία λάστιχα θα τα ενώσουμε με ένα σύνδεσμο τύπου Υ.
Use a Y-type connector to connect all the hoses.
Προσέχουμε να μην τσακίζουν οι σωλήνες. Τα μήκη θα τα δείτε στην πορεία, εξαρτάται από τις γωνίες που θα κάνετε.

You will see the length of the hoses on the process. Be careful with the hoses angle in order to allow the free flow of the oil fumes.


No comments:

Post a Comment