Tuesday 12 November 2013

SECONDARY AIR PUMP

DIY-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΑΕΡΑ (SECONDARY AIR PUMP MAINTENANCE)
ATOMA:1
ΧΡΟΝΟΣ:30’
ΚΟΣΤΟΣ:1€
ΕΡΓΑΛΕΙΑ: Γερμανικό13 και καρυδάκι 13, γερμανικό 7
ΥΛΙΚΑ: 6 ΒΙΔΕΣ 4mmπάχος, περίπου 5cm μήκος με παξιμάδια ασφαλείας

PEOPLE NEEDED:1
TIME NEEDED:30’
COST:1€
TOOLS: No13-No7 wrench, Ratchet with socket No 13
PARTS: 6x4mm bolts of 5cm length with sealing nuts

Εάν κατά την εκκίνηση κρύου κινητήρα το αμάξι  είναι πολύ θορυβώδες (κάπως έτσι http://www.youtube.com/watch?v=jgQPs8784xk ) , φταίει η αντλία αέρα που βοηθάει στην κρύα εκκίνηση. Στο πίσω μέρος έχει ένα καπάκι το οποίο ασφαλίζει με 6 ψεύτικα πριτσίνια, τα οποία με τον καιρό χαλάνε και δημιουργείται ένα κενό από το οποίο δραπετεύει αέρας. Εκ του οποίου και ο θόρυβος. Τα σημεία φαίνονται στις φωτογραφίες:

If during cold start-up the car is very noisy, maybe it is because of the secondary air pump. This pump has 6 rivets that brake after some time and during its operation air escapes making a lot of noise (like this: http://www.youtube.com/watch?v=jgQPs8784xk )

Τα 6 πριτσίνια:
These are the 6 rivets:

Το κενό που δημιουργείται όταν χαλαρώνουν:
This is the gap created by the faulty rivets:
Η αντλία στο χώρο του κινητήρα:
The location of the pump:
Η αντλία στηρίζεται στη βάση της με 3 παξιμάδια και η βάση στον κινητήρα με 2 άλλεν. Επειδή είναι λίγο δύσκολο να βγουν τα άλλεν, ξεβίδωσα την αντλία από τη βάση της (τα 3 παξιμάδια) και έκανα την επισκευή κάτω από το αμάξι, περιστρέφοντας την αντλία για να έχω πρόσβαση στα πριτσίνια.
The pump is mounted on its base with three nuts and the base is mounted on the engine with 2 allen bolts. If you cannot remove the bolts, unscrew the 3 nuts and work underneath the car, rotating the pump to have full access to the rivets.


1.      Βγάζουμε τους 2 σωλήνες αέρα που συνδέονται στην αντλία. Για να βγουν πατάμε το διαγραμμισμένο τμήμα και τραβάμε δυνατά. Αν δε βγαίνουν χρησιμοποιήστε ένα ίσιο κατσαβίδι και απαλά ανασηκώστε τα αυτάκια που βρίσκονται πάνω στο κούμπωμα.
Remove the 2 air hoses that are connected to the pump. In order to remove them press the lined part and pull hard

2.      Στη συνέχεια αφαιρούμε τη φύσσα και τα 3 παξιμάδια Νο 10:
Disconnect the wire harness and the 3 No10 rivets:

3.      Πλέον η αντλία περιστρέφεται μέσα στη βάση της. Για να βγουν τα πριτσίνια μπορούμε να τα χτυπήσουμε με την καινούρια βίδα. Αν κάποια δυσκολεύονται χαλάστε με ένα ίσιο κατσαβίδι το κεφάλι του πριτσινιού, είναι πολύ μαλακό και εύκολο. Στη χειρότερη περίπτωση χρησιμοποιήστε ένα τρυπάνι Νο4.

Now the pump rotates freely. In order to remove the rivets hit them with the new bolt. If it is difficult to remove them, brake the head of the rivets with a screwdriver or use a 4mm power drill.


4.      Αντικαθιστούμε όλα τα πριτσίνια με τις βίδες:

Replace all the rivets with the new bolts.

5.      Ξαναβιδώνουμε τα 3 παξιμάδια, βάζουμε τη φύσσα και τις 2 σωλήνες και είμαστε έτοιμοι. Εάν κάποιος καταφέρει να βγάλει τη βάση και πάρει την αντλία στα χέρια, καλό θα ήταν να την ανοίξει τελείως και να τη φυσήξει και λίγο.

Reassemble in the reverse order. If you manage to completely remove it, blow it with some air.


ANGEL_4X4_ABT

No comments:

Post a Comment