Wednesday 1 January 2014

ALTERNATOR WIRE CHANGE (BATTERY FUSE BOX MELTING)

ATOMA:1
ΧΡΟΝΟΣ:60’
ΚΟΣΤΟΣ:16€
ΕΡΓΑΛΕΙΑ: Kαρυδάκι με προέκταση 10-13, άλλενΝο 4
Καλώδιο 2μέτρα 4 gauge (4 awg) με 2 ακροδέκτες στα άκρα του, ασφαλειοθήκη 150Α, 
PEOPLE NEEDED:1
TIME NEEDED:60’
COST: 16€
TOOLS: Allen No4, Ratchet with socket No10-13
2 metres of 4 gauge wire with a 150A fuse box



Άλλο ένα σύνηθες πρόβλημα του group μας είναι το λιώσιμο της ασφαλειοθήκης στο σημείο που συνδέεται το καλώδιο που έρχεται από το δυναμό. Μάλλον οφείλεται σε κακή επαφή στο σημείο ή σε αστοχία του καλωδίου το οποίο δε μπορεί να διαχειριστεί το ρεύμα που διέρχεται.
Στο παρακάτω πολύ καλό DIY αλλάχθηκε όλο το καλώδιο με ένα καινούριο αφού αποχωρίστηκε από κάποια επιπλέον καλώδια που βρίσκονται επάνω. Εγώ προτίμησα να κρατήσω το παλιό και απλά να δρομολογήσω πάνω του το καινούριο.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5935651-Alternator-B-cable-DIY
Another common issue of the vag group is the melting battery fuse box. It is possibly due to a bad connection or wire failure as it might not be able to handle the amperes. 
At the above diy the cable is removed and changed, after separating the rest of the cables attached on it. I preferred to keep it as a backup and route the new cable next to the old one.

Η λιωμένη ασφαλειοθήκη: 
The melted fuse box:
Η λίστα των ασφαλειών:
The fuse list:

Τα part number της ασφαλειοθήκης¨
The fuse box part number:
Τα part number του καλωδίου (Νο 1):
The wire part number (No 1):



Αρχικά αφαιρούμε τη βάση της ασφαλειοθήκης (1), στη συνέχεια ξεβιδώνουμε με μια καστάνια Νο10 τους 2 πόλους (2-3) και μετά ξεβιδώνουμε με καστάνια-προέκταση Νο 13 τη βάση της μπαταρίας.
First unclip and remove the battery fuse box plate (1), then remove the two No 10 nuts of the battery terminals (2-3) and then remove the 13mm screw which holds the battery.



Αφαιρούμε τη βίδα Νο10 που συγκρατεί το φίλτρο αέρα:
Remove the No10 bolt which holds the air filter box:

Αφαιρούμε τις 4 Νο10 βίδες:
Remove the 4 Νo10 bolts:

Τραβήξτε το καπάκι των καλωδίων στο πίσω μέρος της βάσης της μπαταρίας:
Pull the cap of the wires at the back of the battery plate:

Αφαιρούμε τη βάση της μπαταρίας. Τώρα βλέπουμε το επίμαχο καλώδιο:
Remove the battery plate. Now you can see the black wire:
Προκειμένου να έχουμε καλύτερη πρόσβαση, ακολουθούμε τις οδηγίες του DIY OIL DIPSTICK CHANGE για να αφαιρέσουμε το η μαύρη βάση μπροστά από την εισαγωγή.
Τώρα βλέπετε όλη τη διαδρομή του καλωδίου μέχρι το δυναμό:

In order to have better access follow the instructions of the OIL DIPSTICK CHANGE DIY, in order to remove the black plate in front of the intake manifold.
Now you can see the black cable all the way to the alternator:



Αφαιρούμε τη βίδα Νο 13 που κρατάει το άκρο του καλωδίου στο δυναμό και το δένουμε στο φις με ένα tie wrap προκειμένου να μην ακουμπήσει και κάνει επαφή :
Remove the 4 Νo13 nut holding the one end of the wire and tie-wrap it somewhere safe:
Τοποθετήστε το ένα άκρο του καινούριου καλωδίου στο δυναμό και δρομολογήστε το κατα μήκος του παλιού χρησιμοποιώντας tie wraps:
Install the one end of the new wire at the alternator and route it along the old wire, using tie wraps:


Όταν φτάσετε στην μπαταρία επιλέξτε που θα τοποθετήστε την ασφαλειοθήκη και πώς θα δρομολογήσετε το καλώδιο.  Εγώ επέλεξα να βάλω την ασφάλεια μπροστά από τη μπαταρία και πίσω από το φανάρι. Κόψτε το καλώδιο όπου σας βολεύει και συνδέστε την ασφάλεια και το άλλο άκρο στην μπαταρία:
Once you reach the battery you have to decide where to put the fuse box and where to route the new wire. I decided to put the fuse box between the battery and the bumper. Cut the wire where it is convenient and connect the fuse and the other end of the wire to the battery:


Το τελικό αποτέλεσμα. Η ασφαλειοθήκη δε φαίνεται, βρίσκεται στο κάτω μέρος της εικόνας:
You cannot see the fuse box which is at the bottom of the photograph:
Το άλλο άκρο το αφαίρεσα και το έκρυψα στο πίσω μέρος της μπαταρίας.
I removed the end of the old wire and I hid it on the back of the battery.

No comments:

Post a Comment