Friday 3 January 2014

V-RIBBED BELT CHANGE

ATOMA:1
ΧΡΟΝΟΣ:30’
ΚΟΣΤΟΣ:13€
ΕΡΓΑΛΕΙΑ: Γερμανικό 17, αλλεν 3,5


PEOPLE NEEDED:1
TIME NEEDED:30’
COST:13€
TOOLS: No17 wrench, allen No 3.5
  
 Με ένα γερμανικό 19 τραβάμε τον τεντωτήρα προς το μέρος μας και τον ασφαλίζουμε με έναν πύρο (ένα άλλεν 3.5 μας κάνει μια χαρά).

Use the No 17 wrench to pull the tensioning pulley and secure it with the allen.

Αφαιρούμε τον ιμάντα από το δυναμό, τον αφήνουμε να πέσει προς τα κάτω και τον τραβάμε έξω.
   Remove the belt from the alternator, let it fall down and pull it out.

   Αρχικά βάζουμε τον καινούριο ιμάντα χαμηλά στα δύο ράουλα όπως φαίνεται στο σχέδιο (κόκκινη γραμμή).

    First install the new belt at the two lower cylinders as in the following drawing (red line)



       Μετά τραβάμε τον ιμάντα και τον περνάμε στο δυναμό (μαύρη γραμμή στο σχέδιο). Προσέχουμε να έχει πατήσει καλά στις γραμμές από τα κάτω ράουλα. Σε διαφορετική περίπτωση μάλλον δε θα φτάνει να περάσει στο δυναμό.

       Then pull the belt and install it at the alternator (black line at the drawing).

1      Βάζουμε το γερμανικό στον τεντωτήρα, αφαιρούμε τον πύρο και τεντώνουμε σιγά σιγά. Ταυτόχρονα με το άλλο χέρι περιστρέφουμε τον ιμάντα για να καθίσει στα ράουλα.

       Put the wrench at the tensioning pulley and remove the allen. Release the pulley and simultaneously rotate the belt so as to line it up wit all the pulleys.





No comments:

Post a Comment